Poprzez panel Partneo zarządzasz zbudowaną przez siebie siecią partnerów. Dzięki pojawianiu się na stronach, w newsletterach i innych przekazach od Twoich partnerów - łatwiej jest natrafić na Twoją ofertę. Im więcej osób się dowie o Twojej firmie – tym więcej klientów pozyskasz.
Siłą własnej sieci jest przede wszystkim niezależność i elastyczność. Sam ustalasz stawki i pośrednicy nie pobierają części dla siebie, dzięki czemu Twoi partnerzy otrzymują więcej (lub Ty wydajesz mniej). Nie do przecenienia jest także osobisty kontakt z każdym ze swoim partnerów. Więcej przewag Partneo podsumowaliśmy na podstronie
Dlaczego Partneo
To proste: bo gdyby nie oni – tego dodatkowego przychodu by nie było! Partnerzy zapewniają Ci promocję w nowych miejscach i przyprowadzają klientów, do których sam byś nie dotarł. Zyskujesz także ufających Ci współpracowników, którzy, kto wie, może będą chcieli w przyszłości zacieśnić z Tobą współpracę lub wciągnąć w nowy intratny biznes.
Oczywiście! Po prostu zarejestruj się na
http://system.partneo.pl/signup – pierwsze 14 dni to bezpłatny okres testowy, w trakcie którego możesz zapoznać się z funkcjonowaniem naszej aplikacji.
Nie. Otrzymujesz od nas 14 dni na całkiem darmowe wypróbowanie naszej aplikacji, a po nich tylko od Ciebie zależy, czy zdecydujesz się kontynuować pracę z Partneo.
Proponujemy zacząć od najmniejszego pakietu i zwiększać go wraz z pozyskiwaniem kolejnych partnerów. Zgodzisz się chyba, że
cena pakietu Small to niewielki koszt za rozpoczęcie budowy własnej sieci sprzedaży.
Nie. Ilość wywołań skryptu jest nieograniczona. Choćbyś miał jednego partnera, który generuje miliony odsłon – nie będziesz musiał zmieniać swojego pakietu na wyższy!
Wszystkim użytkownikom udostępniamy dokument, który przeprowadza krok po kroku po procesie integracji za pomocą kodów JavaScript. Nasi konsultanci udzielają użytkownikom, którzy wykupili pakiet Standard lub wyższy, telefonicznej i mailowej pomocy w obu typach integracji. Jeżeli chcesz, możemy za odpowiednią opłatą przeprowadzić integrację przez API za Ciebie.
Możemy wykonać taką zmianę dla Ciebie. Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły i uzyskać wycenę:
zapytanie@partneo.pl
Chętnie porozmawiamy o Twoich propozycjach. Jeżeli nie mamy takiej opcji w planach, możemy dodać ją do programu na Twoje zlecenie, jako rozwiązanie dedykowane. Swoje pomysły zgłaszaj na:
zapytanie@partneo.pl
Funkcje
Prosta integracja (JavaScript) umożliwia naliczanie wizyt, sprzedaży i ilości odsłon wybranych podstron. Możesz zatem wynagradzać za przekierowanie klienta na Twoją stronę (wizyta), za sprzedaż (ustaloną kwotą lub procentem od wartości), za wyświetlenie ważnej strony/komunikatu (np. strona z kontaktem, podziękowanie za rejestrację). Intergracja przez API daje już praktycznie nieograniczone możliwości – możesz naliczać wynagrodzenie np. za aktywowane konta, formularze porzucone w trakcie, wyświetlenie wyskakującego okienka itd.
Tak. Każdy partner ma własne konto w Partneo, które może założyć sam lub zostanie utworzone przez Ciebie przy dodawaniu partnerów do sieci. Na tym koncie może śledzić swoje statystki poleceń w programie, do którego należy.
Oczywiście! Potem wystarczy każde jego udokumentowane polecenie dodać ręcznie do zdarzeń w Partneo. Daje to chociażby porównanie do partnerów polecających Cię w inny sposób, a także pozwala Ci utrzymać porządek w prowizjach – nie zapomnisz ani nie pomylisz kwoty, którą miałeś wypłacić.
Nie, nie budujemy bazy potencjalnych partnerów dla naszych użytkowników. Jesteśmy dostawcami oprogramowania, nie zajmujemy się pozyskiwaniem partnerów do programów zbudowanych w Partneo.
Nie, ponieważ Partneo nie jest siecią afiliacyjną. Dostarczamy narzędzie naszym klientom, którzy chcą zbudować własny program partnerski. Tylko oni mogą zapraszać do udziału swoim programie.
Po założeniu konta w Partneo – integrujesz aplikację ze swoją stroną, na której akcje chcesz mierzyć. Wklejasz na swoją stronę proste kody JavaScript lub decydujesz się na integrację przez API. Każdy użytkownik klikający w link / reklamę u Twojego partnera – otrzyma tzw. ciasteczko (czyli mały plik tekstowy używany przez przeglądarki do zapamiętywania ustawień użytkownika), na którym zapisze się identyfikator tego partnera. Wchodząc na Twoją stronę i wykonując na niej ustalone akcje – użytkownik spowoduje naliczenie prowizji dla partnera z identyfikatorem z ciasteczka.
To zależy od Ciebie. Tworząc swój program, możesz ustalić, czy prowizja naliczana jest dla pierwszego polecającego (partnera, który uświadomił klienta o Twojej ofercie), czy też ostatniego polecającego (partnera, który skłonił klienta do wykonania akcji).
Między 1 a 180 dni. Możesz ustalić ten przedział czasowy wybierając jedną z opcji w ustawieniach Twojego programu partnerskiego.
Na obecną chwilę nie ma takiej możliwości. Taka opcja jest jednak w planach rozwoju aplikacji.
Oczywiście. Możesz wykonać to we własnym zakresie na podstawie naszego API lub zlecić to nam (za dodatkową opłatą). Już niedługo możliwość bezpłatnej integracji otrzymają użytkownicy jednej z dużych platform zarządzania e-sklepem.
Naliczona akcja powinna pojawić się praktycznie od razu. W pojedynczych przypadkach opóźnienie może wynosić najwyżej kilka minut.
Partneo jest bazą danych i statystyk – nie wykonuje się za jej pomocą operacji finansowych. Wszelkie kwoty przedstawione w programie to wartości informacyjne, służące do prawidłowego naliczenia prowizji Twoim partnerom. Przelewów dokonaj za pośrednictwem strony swojego banku lub Twojego oprogramowania finansowego.
Domyślna wartość to 50 zł, ale w każdej chwili możesz ją zmienić w ustawieniach swojego konta Partneo.
Zmiana stawek w programie jest możliwa w każdym momencie, ale pamiętaj, że powinieneś przedyskutować zmianę ze swoimi partnerami, a przynajmniej poinformować ich o Twoich zamiarach.
Tak! Każdy partner może mieć ustawione indywidualne warunki współpracy, a nawet być wynagradzany za inne akcje niż pozostali Twoi partnerzy. Możesz także grupować partnerów i ustalać inne stawki dla każdej z grup.
Działanie aplikacji
Programów prywatnych nie będzie można zobaczyć w Katalogu Programów – będącej w przygotowaniu funkcji przeglądania programów partnerskich zarejestrowanych w Partneo.
Głównie wyglądem. Dopasuj estetykę linków do tej występującej na Twojej stronie. Polecamy linki SEO - linki w formie najbardziej przyjaznej dla wyszukiwarek internetowych, których umieszczenie na stronach Twoich partnerów najlepiej wypozycjonuje Twoją witrynę.
To unikalna nazwa, używana przy integracji poprzez API. Jeżeli dodajesz kilka akcji tego samego typu (np. odsłony różnych podstron) – ustal dla każdego inny identyfikator. Polecamy angielskie sformułowania – będą wtedy zrozumiałe dla każdego programisty.
Są dwa sposoby dodania partnera do Twojego programu. Możesz stworzyć jego konto sam, albo przesłać mu link do formularza do zapisu do Twojego programu – taki formularz i link do niego znajdziesz w aplikacji w zakładce „Integracja”.
Oczywiście, wystarczy, że w formularzu zapisu do Twojego programu wpisze te same dane, na które już się zarejestrował. Może także wpisać inne, aby stworzyć drugie konto.
Wystarczy, że kod do zliczania odsłon wkleisz na stronę / powiążesz z elementem z podziękowaniem za zapis do newslettera / zostawienie danych.
Nie musisz się o to martwić! Za każdym razem kiedy dodasz nowy materiał, Twoi partnerzy otrzymają stosowny komunikat od systemu Patrneo. Treść tego komunikatu możesz edytować w zakładce „Szablony wiadomości” Twojego programu.
Musisz zintegrować kod sprzedaży w taki sposób, aby przekazywana do niego była wartość i numer zamówienia. Wtedy Partneo będzie w stanie automatycznie wyliczyć prowizję za sprzedaż dla Twojego partnera.
Tak naprawdę zależy to od Ciebie i Twojej umowy z partnerami. Polecamy jednak traktować je jako kwoty brutto – zwłaszcza kiedy rozliczasz partnerów za sprzedaż, gdyż do systemu przekazywana jest kwota, którą klient faktycznie zapłacił (brutto).
Nie ma takiego kodu, ponieważ wizyty są zliczane przez Kod Główny. Powinien pojawiać się na każdej podstronie Twojego serwisu, dzięki czemu zbierze informacje o wizytach, niezależnie od tego którą podstronę użytkownik zobaczył jako pierwszą.
Nie, kody przypisane są do programu i nie zmieniają się zależnie od jego warunków. Pamiętaj jednak, że domena w ustawieniach programu musi zgadzać się z domeną, na której umieszczasz kody śledzące.
Zobacz, czy w ustawieniach programu wpisałeś właściwą domenę i włączyłeś śledzenie subdomen, jeżeli z nich korzystasz. Sprawdź także, czy w ustawieniach grup ustaliłeś automatyczne zatwierdzanie prowizji, czy też nie. Jeżeli nie – zdarzenia oczekują na Twoje zatwierdzenie w tabeli pod [Finanse] > [Zatwierdź prowizje].
W Partneo zdefiniowaliśmy wizytę, jako unikalne odwiedziny w ciągu 72h. Zatem jeżeli ktoś obejrzy Twoją stronę (po przekierowaniu od partnera), następnie wyjdzie z niej, a potem wróci znów przed upływem 72h – system nie potraktuje tego jako unikalnej wizyty i odrzuci zdarzenie automatycznie. Nie martw się – wszystkie inne wykonane przez powracającego użytkownika akcje zliczą się normalnie.
Oczywiście. Możesz ustawić ręczne zatwierdzanie wszystkich prowizji, lub dać sobie kilka dni na weryfikację, zanim prowizje zaakceptują się automatycznie (opcja „Akceptuj po dniach:”).
Jest to niemożliwe. Aby posiadać konto o innym typie niż obecne – załóż nowe.
Porady
Zintegruj ją z aplikacją Partneo, wklejając na swoją stronę kody akcji z zakładki „Integracja” lub poleć programiście skorzystać z naszego API. Dla ułatwienia możesz zapoznać się z filmem „Pomoc w integracji” znajdującym się w dziale „Pomoc” w aplikacji. W razie problemów – pisz na
info@partneo.pl
Każda branża jest inna i dla każdej mogą sprawdzić się inni partnerzy. Pomyśl o blogerach piszących w tematyce Twojej dziedziny, innych firmach z taką samą grupą docelową, dostawcach produktów/usług dla których Twój produkt/usługa mógłby być uzupełnieniem. Możliwości jest wiele.
Jak najbardziej. Partneo pozwala Ci gromadzić dane Twoich partnerów w jednym miejscu, dzięki czemu łatwo odszukasz ich dane kontaktowe czy do przelewu. Możesz także porównać ich osiągnięcia do partnerów polecających Cię w inny sposób. Utrzymasz porządek w prowizjach i nie zapomnisz ani nie pomylisz kwoty, którą miałeś wypłacić.
Na pewno pomoże Ci nasz bezpłatny poradnik, który udostępniamy naszym klientom. Napisz do nas na
info@partneo.pl i zapytaj o niego!
Jest wiele sposobów, dzięki którym przy minimalnym zaangażowaniu masz szansę pozyskać partnerów. Chociażby umieszczenie na Twojej stronie specjalnego formularza zapisu do Twojego programu partnerskiego lub samego linku do niego. Znajdziesz je w aplikacji w zakładce „Integracja”.
Przede wszystkim zaznacz, że na waszej współpracy nic nie tracą. Jedyne, co im oferujesz to możliwość dodatkowego zysku i rozszerzenia swojej oferty. Jeżeli tak postawisz sprawę, każdy trzeźwo myślący przedsiębiorca przynajmniej rozważy jak i komu mógłby Cię polecić.
Wysokość prowizji zależy od wielu czynników – cen Twoich produktów, Twojej marży, prowizji proponowanych przez konkurencję, oczekiwań Twoich partnerów… Postaraj się przeanalizować te czynniki i ustalić procent satysfakcjonujący obie strony.
Oprócz bannerów promujących Twoją usługę/produkt lub najnowszą ofertę – umieść w dziale „Materiały promocyjne” link do swojej strony lub landing page. W zakładce „Pliki” możesz przekazać partnerom wszelkie materiały prezentacyjne, nie mające na celu przekierowania na Twoją stronę np. logo do umieszczenia na plakacie, instrukcję, poradnik który udostępniasz gratis, prezentację wizualną.
Ustal z nimi, jak często chcieliby ją otrzymywać. Polecamy wypłaty co miesiąc określonego dnia, pod warunkiem, że dany partner przekroczył próg wypłaty.
Po prostu kliknij niebieską strzałeczkę „Wyślij wiadomość o braku danych” przy wybranym partnerze w dziale „Finanse” > „Saldo i wypłata”, a dostanie on odpowiedni komunikat poprzez e-mail. Treść tego komunikatu możesz zedytować w „Moje konto” > „Szablony wiadomości”.